Program "Nakon trudnoće"

Prijavi se

Prijavnica za program

Prijavite se na jedan ili više od naših programa

Odaberite lokaciju programa

Package one description 🙂

A block of HTML with a conditional logic will allow this to show when you select an item from the drop down. yay

Package Two description 🙂

Another description about this package here

Package Three description 🙂

You know what to do... add your description here

Molimo pričekajte...

Što nakon trudnoće?

“Vraćanje u dobru tjelesnu formu treba biti cilj svakoj majci poslije poroda, kako zbog zdravstvenih, tako i zbog estetskih razloga.”

Uključite se u program

Vratite se u prijašnju formu

KADA?

Sportom ili drugim intenzivnijim vježbama se može započeti nakon 6-8 tjedna kod vaginalnog poroda, odnosno 2-3 mjeseca nakon poroda carskim rezom.

ZAŠTO?

Mišići i ostale meke strukture u abdomenu i zdjeličnom dnu se mijenjaju i slabe. Vježbom ćete ublažiti posljedice trudnoće kao što su urinarna inkontinencija, dijastaza rectus abdominisa, spuštanje maternice, bubrega i mokraćnog mjehura, bolovi u vratu i leđima, postnatalna depresija. Poboljšat će vam raspoloženje, cirkulaciju, držanje, snagu, kondiciju i kvalitetu seksa.

KAKO?

Tijekom trudnoće žene dobiju, u prosjeku, 15-ak kilograma, porodom izgube oko 5, a ostatak je nerijetko teško skinuti. Mršavljenje nakon poroda bi se trebalo bazirati na kombinaciji vježbanja i uravnotežene prehrane što će relativno brzo dati zadovoljavajuće rezultate.

NAJČEŠĆA DVOJBA ZA DOJILJE

Često se majke boje da će vježbanje utjecati na gubitak mlijeka što je potpuno netočno. Mliječna kiselina u mišičina znanstveno nema nikakvu povezanost sa količinom i kvalitetom mlijeka. Naše iskustvo pokazuje da pravilno i dozirano vježbanje ima isključivo pozitivan utjecaj. Majke su nakon posvećenog vremena sebi manje nervozne, odmornije što u konačnici pozitivno djeluje i na dojenje. Zdrava prehrana koju predlažemo nije dijeta i u kombinaciji sa pravilnim vježbanjem daje odlične rezultate.

Pin It on Pinterest