Ljeto nam kuca na vrata i lagano već osjetimo prve valove vrućine, što nas samo podsjeća da je vrijeme za laganiju odjeću, tj. manje odjeće. Kako bi se u zadnji čas spremili za ovu sezonu pripremili smo vam 10 ključnih savjeta kako da zablistate na plaži!

1. Što god da radite, pokušajte raditi u pokretu umjesto sjedeći. Bilo da je to telefonski razgovor s mamom ili frendicom, pa čak i na poslu Ako je moguće hodajte, cupkajte, samo da ne mirujete. Opće je poznato da nas sjedenje utromljuje i nabija nepotrebne kilograme, zato POKRENITE SE:)

2. Da se nadovežemo na prethodni savjet, birajte uvijek stepenice umjesto lifta. Nema bolje vježbe za lijepu guzu i čvrste noge od brzog hoda stepenicama. Vjerujte nam, badić će vam biti zahvalan.

3. Kada gledate televiziju, probajte u pauzi između reklama napraviti koji plank ili čučnjeve. Brojite koliko reklama možete izdržati u planku!

4. Neka put do posla bude jutarnja tjelovježba. Dovezite se biciklom, izađite ranije iz tramvaja, parkirajte dalje… Još ako slušate neku dobru glazbu da ubrzate korak, idealno.

5. Da dobru aktivnost mora pratiti i dobra prehrana već i vrapci na granama znaju. Zato, puno sezonskog povrća i voća, meso, jaja, jogurt…sve su to namirnice koje su našem tijelu gorivo, ali i izgradnja. Što je bolji proteinski unos u organizam, a manji ugljikohidratni vaša guza i trbuščić će biti čvršći.

6. Unos tekućine također je vrlo bitan faktor u skidanju kilograma, ali i za dobro funkcioniranje organizma općenito. Ono što je najvažnije da ta tekućina bude bez dodatka šećera: voda, zeleni čaj, voda s limunom i đumbirom, metvicom..kombinacije su nebrojene i sve redom zaista ukusne, zdrave te osvježavajuće za ove sparne dane.

7. Kako bi naše tijelo što bolje sagorjelo kalorije treba imati i pravi ‘recept’ za trening. HIIT tj. intervalni trening je definitivno jedan od onih koji će “pržiti” vaše kalorije još satima nakon treninga. Kombinacija cardio treninga s treningom snage najzahvalnija je za postizanje lijepog i snažnog tijela, najviše se tope masti i vaša kondicija eksponencijalno raste kako i vaša sposobnost podnošenja sve jačih opterećenja. Već u 30 min možete istopiti i do 500 kalorija!

8. Neka vaš trening bude zabavan! Glazba je tempo, ritam kojim izvodite, distrakcija tijekom koje ne mislite koliko vam je teško. Svoju omiljenu playlistu pustite na najjače i neka vas ritam ponese. S takvom voljom i dobrim raspoloženjem ulagat ćete još više truda u svaku vježbu i najbitnije od svega, neće vam biti dosadno.

9. Trebate dodatni poticaj? Uzmite frendicu, dečka, kolegicu koja ima isti problem s motivacijom. Bit ćete jedno drugome motivacija, podrška i zdrava konkurencija. Kad se jednome ne da trenirati ovaj drugi će ga potaknuti, a kako budete postizali svoje ciljeve ‘lovit’ ćete uspjeh ovog drugog da dokažete kako i vi to možete:)

10. Ne znate vježbe, nemate inspiracije, ne znate od kuda krenuti… Zato su drugi za vas složili hrpu treninga i sve to stavili na internet. Jedna od takvih stranica je i naša SkidajKile na YouTube kanalu gdje već imate složene kombinacije vježbi za guzu i noge, trbuh, kružni trening… Samo kliknite na https://www.youtube.com/user/SkidajKile i kreniteeeee jer ljeto je tu 🙂

Prestanite se izmotavati, tražiti izgovore i odgađati jer jednom kada krenete pitat ćete se što ste do sada čekali kad je osjećaj nakon treninga tako dobar i popravi i natmurniji dan, a vaše tijelo (i um) će vam biti zahvalni. Zato trenirajte, uživajte i osvajajte svoje ciljeve!

Autor: Laura Dodig, trenerica u SK centru