Skidajkile

Što nakon rehabilitacije?
Prošli ste fizikalnu terapiju, rehabilitirali ste slomljenu nogu, ruku, uganuti gležanj, rame ili koljeno te završili postupak oporavka oštećenog zgloba ili kosti, ali što sada i kako dalje do potpunog oporavka cijelog tijela?
Šta su proteini?
Proteini ili bjelančevine (uz vodu) glavne su tvari u tijelu. Izvor su rasta i razvoja svih tjelesnih tkiva i unutarnjih organa (srce, mozak, mišići, koža, kosti, nokti, krv,…) te sastavni dio svake stanice. Esencijalni su elementi neophodni za rast i regeneraciju, dobro funkcioniranje i strukturu svih živih stanica. Glavna su gradivna komponenta svih stanicu u tijelu, posebno mišića.
Božićna pravila Skidajkile tima
Prva adventska svijeća je upaljena, grad je okićen, sa svakog štanda nas mami miris kuhanog vina i kobasica, fritule nećemo ni spominjati. Dobili ste već nekoliko pozivnica za Božićne domjenke, planovi za Božić i doček Nove godine uključuju gomilu hrane i pića i u dvojbi ste velikoj - potpuno preskočiti ove blagdane da ne narušite svoju formu ili se prepustiti čarima blagdanskog stola. Niti jedna od tih dvojbi nije rješenje. Mi imamo recept kako ostati fit za blagdane, a istovremeno nemati osjećaj da se jako puno žrtvujemo.
Vježbanje u trudnoći
Trudnoća je po mnogo čemu posebno razdoblje. Javlja se pojačana svijest o vlastitom tijelu: pazimo na prehranu, redovito odlazimo na liječničke kontrole, proučavamo literaturu o trudnoći i majčinstvu.
Koje namirnice izbaciti da možete stati u večernju haljinu?
Vrijeme je blagdana, domjenaka i partyja, ugodnih druženja koja podrazumijevaju finu hranu i piće, više nego u ostalim mjesecima u godini.Kakva bi to bila blagdanska trpeza bez purice s mlincima, francuske salate, kolača… Sve su to fine slastice, slane i slatke koje su dio tradicije i blagdanskog ugođaja, a mi želimo biti u svom najboljem svečanom izdanju. Ali kako uspjeti u tome kada su sva ta iskušenja oko nas?
Što naše članove motivira da vježbaju kod nas?
Napravili smo kratki intervju s nekoliko naših članova. Pitali smo ih 3 pitanja: Zašto su krenuli vježbati? Što su do sada postigli vježbanjem? Što ih motivira za nastavak?
Kako skinuti višak kilograma? Cilj koji mogu postići
Odgovor potražite uz naše stručne savjete u tekstu koji slijedi.
Oprez, drastične dijete usporavaju metabolizam!
Bazalni metabolizam (BMR - basal metabolic rate) je minimalna potrošnja energije koju osoba troši u stanju odmora, a potrebna je za održavanje vitalnih tjelesnih procesa organizma. Odmor se definira kao odsustvo bilo kakve aktivnosti. Što znači da se energija koristi isključivo za rad vitalnih organa, srca, pluća, bubrega, crijeva, mišića, živčanog sustava, reproduktivnih organa i kože.
Zašto je riječ MORAM poželjno izbaciti iz upotrebe?
Voljela bih s vama podijeliti svoje dugogodišnje iskustvo u radu s klijentima kojima je cilj skinuti kilograme, smršavjeti i vratiti kontrolu nad svojim tijelom i životnim navikama. Već na ulaznim vratima našeg centra vičete: „Moram skinuti kile, užas, sad je dosta, sada stvarno moram“. Zar postoji „nestvarno“ moram?
10 razloga zašto bi se trebali prijaviti na Maksimirsko buđenje
Koliko puta ste već u ovoj godini pomislili: “Krajnje je vrijeme da se pokrenem, moram početi vježbati, pod hitno moram smršavjeti, moram promijeniti prehranu…”? Koliko puta ste već rekli u ovoj godini: “Krećem! Od ponedjeljka, od srijede, kad stigne plaća, nakon maškara, nakon Uskrsa…”?