Skidajkile

Kako zablistati na plaži u 10 koraka
Ljeto nam kuca na vrata i lagano već osjetimo prve valove vrućine, što nas samo podsjeća da je vrijeme za laganiju odjeću, tj. manje odjeće. Kako bi se u zadnji čas spremili za ovu sezonu pripremili smo vam 10 ključnih savjeta kako da zablistate na plaži!
5 najčešćih prepreka do početka vježbanja ili skidanja kila
Ako vam je cilj smršavjeti, početi vježbati, poboljšati svoju kondiciju, ovo je članak za vas! Prepreke su one ružne stvari koje vidimo kada skinemo pogled sa svog cilja
Zašto trčati? A zašto ne!
Proljeće je idealno vrijeme za navući tenisice na noge i krenuti na nasip. Surfajući internetom prolaze mi slike u glavi kako sam već na nasipu i uživam u predivnom proljetnom danu, laganom povjetarcu i suncu koje me grije. Ali, to je samo moja mašta, a od akcije ništa. Mislim si, hajde Jelena, navuci tenisice i kreni. Tijelo žudi, ali um me koči. Njemu se ne da. Njemu se toliko puta ne da.
Je li za mene osobni trening?
Volite li vježbati? Jeste li redovni vježbač ili kampanjac? Voljeli biste vježbati, a teško vam je krenuti, treba vas netko pokrenuti?
Mitovi vježbanja
Donijeli ste čvrstu odluku i konačno krećete na vježbanje. Pripremili ste sve: trenirka, tajice, tenisice, kompletna fitness oprema i onda ste odlučili najprije pročitati brdo savjeta na internetu za početnike; također ste se raspitali malo kod svojih prijatelja koji su iskusniji u vježbanju koji oblik vježbanja je najbolji za vas, kako što prije skinuti kile i izgubiti masno tkivo.
Pazi…zamka vreba iz ugla!!!
Stigao je taj dan!!! Odluka je pala!! I čak nije ni ponedjeljak, ali eto ipak me natjerala (da, bas ona –moja savjest koja o tome brine više od mene , ali zato je i volim)…
Kesteni i mandarine-prirodni izvor neophodnih vitamina
Jesen je već u punom zamahu i uskoro nam dolaze hladniji dani kad imamo potrebu za većim unosom vitamina koji će naš organizam zaštititi od pada imuniteta te time smanjiti rizik od oboljevanja. U nastojanju da se zaštitimo od tzv. sezonskih bolesti (gripe, razni tipovi viroza itd…) također moramo imati na umu i nutritivne vrijednosti namirnica koje unosimo u organizam kako nebi postigli suprotan učinak. Vrijeme je kestenja i popularnih mandarina pa je red da se osvrnemo na sve učinke ta dva sezonska voća na naš organizam i zdravlje općenito. Stoga, u narednom tekstu želimo vam ukazati na neke istine i zablude o kojima vjerojatno ne razmišljamo.
Kako ubrzati metabolizam
Mnogo je diskusija napisano i uvijek se iznova raspravlja o tome kako ubrzati metabolizam, tj. kako spriječiti nakupljanje kilograma. Istina je zapravo da sve skupa nije nikakva velika filozofija i samo nekoliko jednostavnih pravila nas može održati u savršenom balansu tijela ako ih slijedimo.
Zašto je osobni trening dobar za Vaše dijete?
U današnje doba čovjek je zaboravio kretati se, vježbati. Sada će netko reći “Pa kako, stalno sam u pokretu” ili “Radim non stop”. Istina. U konstantnoj smo žurbi, ali to nije način kretanja dobar za Vaše zdravlje. Vježbanje treba biti planirano, kontrolirano, kontinuirano, pravilno izvedeno, svjesno. Stalno smo u nekoj žurbi, a opet nigdje ne stignemo. U toj žurbi da ispunimo razne obveze i nešto postignemo zaboravljamo na vlastito zdravlje.
Najbolja dijeta
Dijeta za mršavljenje, dijeta za djecu, dijeta za sportaše ili bolesnička dijeta, sve je to proces postepene prilagodbe prehrane pojedincu u svrhu postizanja ravnoteže u organizmu.